Contractubex żel do zadań specjalnych

Hej.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, produkt jakiego jeszcze nie było na moim blogu.

Kilka lat temu byłam częstym gościem w szpitalu, przeszłam mnóstwo zabiegów i trudnych operacji, po których mam do tej pory bliznę, na szczęście moja blizna po operacji jest w miejscu, którego nie odsłaniam na widok publiczny. 

Teraz na rynku są dostępne różne maści, kremy, żele itd na blizny.
Dzisiaj o jednym z takich produktów.




Każdy z nas miał do czynienia czy to z upadkiem, przewróceniem się, oparzeniem termicznym np wrzątkiem, czy np wyciągając coś gorącego z piekarnika, w związku z czym pojawiają się blizny, rany itp. Warto jak najszybciej zadbać o te miejsca używając specjalnego produktu, jak np Contractubex, który jest dostępny od wielu lat na rynku i jest całkowicie dla nas bezpieczny. Zawiera on między innymi alatoninę, czy heparynę.


Blizny pooperacyjne, Blizna po cc, i wiele innych, na pewno jak najszybciej trzeba działać, żeby nie powstały zrosty, zgrubienia, oczywiście nie możemy ich też wystawiać na promienie słoneczne czy opalać w solarium, warto najpierw odpowiednio o nie zadbać np używajac właśnie Contractubex


3 komentarze:

  1. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale dobrze o nim wiedzieć :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów z bliznami :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)