Naturium OLEJ MAKADAMIA - REMEDIUM DLA SKÓRY

Witajcie.
Oj trochę mnie nie było z powodów osobistych, do tego zajęłam się pewnym "projektem", który zajmuje bardzo dużo czasu a na razie i tak kiepsko mi idzie :P ale powolutku wracam:)


Naturalne remedium, OLEJ MAKADAMIA certyfikowany przez ECOCERT, tłoczony na zimno, nierafinowany. Polecany do skóry wrażliwej, suchej, nieelastycznej, zniszczonej. Jest hipoalergiczny. Cechuje go wysoka biozgodność ze skórą, przenika do skóry właściwej, gdzie aktywuje jej funkcje regeneracyjne, odbudowuje warstwę lipidową, przeciwdziała utracie wody z naskórka. Działa przeciwzmarszczkowo, nawilżająco, uelastycznia, zmiękcza, wygładza naskórek, zmniejszając nierówności nadaje gładkość. As w walce z cellulitem i rozstępami. Doskonały balsam po goleniu i depilacji.Polecany jako samodzielny kosmetyk. OLEJ MAKADAMIA dodany do gotowych kosmetyków spektakularnie wzbogaci i spotęguje ich działanie np.: kremów, balsamów, masek, odżywek, mleczek, itp. Czyni skórę odżywioną, aksamitną i zdrową.







Moja opinia:
Olej znajduje się w ciemnej, szklanej buteleczce z atomizerem. Produkt łatwy w użyciu, wystarczy nacisnąć atomizer i wydobywa się z niego cienka smużka oleju.
Olejek posiada delikatny zapach.
Na buteleczce znajdziemy wszystkie potrzebne nam informacje jak np. skład, sposób użycia itp.
Ja tego produktu używałam głównie do włosów, rąk i paznokci.
Jak zadziałał?
Paznokcie- skórki na pewno miększe, nie suche i szpecące jak do tej pory, dłonie ładniejsze, odżywione.
Włosy- gładsze, milsze w dotyku, łatwiej się rozczesują po umyciu (a z tym zawsze mam problem), mniej puszące się, bardziej błyszczące, odżywione, nawilżone.

Olej nie uczulił mnie, ani nie podrażnił.
Jest bardzo wydajny.



7 komentarzy:

  1. nie używałam jeszcze oleju makadamia, słyszałam o nim i mam zamiar go wypróbować :) ale najpierw muszę skończyć oleje które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego olejku, chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wypróbowałabym go na paznokcie i włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię różnego rodzaju oleje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)